Novosti

20. 6. 2022

15 GODINA OD BOCE U ŠKARTOCU

Iako smo se proizvodnjom maslinovog ulja počeli baviti prije 25 godina, tada amaterski, samo za naše potrebe, Chiavalon brend kakvog danas poznajete krenuo je prije 15 godina. Tada smo, zajedno s našim prijateljima, dizajnerima, Davorom Bruketom i Nikolom Žinićem krenuli u rebranding naših proizvoda. I, tako je sve krenulo.

Sretni smo što su nam tada ovi kreativci posvetili svoje vrijeme te dali ideju i rješenje koje je za to vrijeme bilo vrlo inovativno, drugačije i posebno. Vjerovali smo im i hrabro krenuli u priču koju pričamo dan-danas.

Ovaj kreativni duo koji stoji iza uspješne tvrtke Bruketa & Žinić & Grey, stavio je bocu maslinovog ulja u škartoc. Škartoc je bio takav da je tek njegov manji dio s nazivom ulja bio s prednje strane zalijepljen za bocu i okružen perforacijom tako da se ostatak lako mogao maknuti, a svi ostali podaci i deklaracija bili su otisnuti na stražnjoj strani. Svaka se boca ručno pakirala, a cijela je etiketa – škartoc, bila ručni rad.

S ovim smo dizajnom osvojili mnoštvo domaćih i inozemnih nagrada poput Red Dot Design Award i Pentawards Monaco, a naša je boca čak uvrštena i u postave nekih svjetskih muzeja suvremene umjetnosti. Prepoznala nas je svjetska dizajnerska scena, dobili smo puno medijske pažnje, a sve to preraslo je u nešto puno veće i nije stalo na nama. Naime, danas je važnost dizajna boce dobroga maslinovog ulja kao i samog brendinga prepoznata od strane svih ozbiljnih proizvođača maslinovog ulja te predstavlja nezaobilazan faktor u kreiranju novih i potvrđivanju postojećih brendova na tržištu.

Danas, 15 godina poslije, napravili smo revival te etikete kako bi odali svojevrstan hommage toj, za nas, velikoj obljetnici. Napunili smo 1000 numeriranih boca u koje smo napunili potpuno novi blend ekstra djevičanskog maslinovog ulja s nama posebne lokacije, a koje se može kupiti isključivo u našoj uljari u Vodnjanu. Time smo ovoj gastronomskoj priči dodali i umjetničku vrijednost koju želimo podijeliti sa svima Vama.